måndag 22 december 2014

Dan före dan före dopparedan och ny Ufoblogg

Jag förstår inte att tiden går så fort!
December är nästan slut och vi borde snart ha gjort årets sista UFO helt klart.
Det har jag inte gjort och hinner inte även om jag förlänger tiden till den 6 januari! Men jag och ni hinner väl en bit till!
Alltså senast 6 januari vill jag ha bildbevis på att decUFOt är klart.
 
Decembervinnaren drar jag 7 januari och dessutom 2 överraskningsvinnare.
Som ni nog minns har jag fått in 14 priser, så de 2 "överblivna" kommer till någon som minst anar det.
 
Apropå priser:
Jag har alldeles glömt att redovisa vem som vann i november:
 
Grattis Garnstrul!
 
På allmän begäran:
blir det en ny UFO-blogg 2015
5-årsjubileum!
Beroende på hur många som vill vara med så kanske jag får ändra lite på reglerna.
 
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar