torsdag 6 mars 2014

Annas UFO mars

Nu har jag varit på botten i UFO korgen. Några blev upprepade och andra vet jag inete vad jag ska göra av. Här kommer en bild på en del. Är det värt att göra något av en virkad "OS-mössa" i ful färgkombination som dessutom blev för stor. Känns inte ens värt att lägga tiden på att repa upp den. Kanske kan den filtas till en tehuva, men den kommer inte användas då heller är jag rädd. Tillbaks i korgen sålänge.
Jag har valt ett UFO i Polar. Vet att jag stickade sista ärmen i början av värkarbetet (hon är 7 år nu!) och sen blev den liggande. First Aid heter modellen men det behöver bli något annat. Kofta som slutar OVANFÖR naveln och har dubbel vikkant på stickor 8 är inte liksom jag (och har nog egentligen aldrig varit men hon ser tuff ut på bilden) .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar