tisdag 7 januari 2014

Nu är vi startklara!

Jag har fått in 12 anmälningar tills nu. Idag är sista dagen för anmälan.
Senast 15 januari vill jag ha in bild på januariUFOT.
 
Senast 31 januari ska era vinstpaket ha kommit till mig.
Har det inte kommit in stryks man direkt från deltagande i bloggen.
 
Eftersom flera paket är inslagna så har jag för att göra det hela mer spännande numrerat dem och vinnaren får välja vilket paket hon vill ha.
Man kan "riskera" att få sitt eget paket!
Hoppas att detta är OK.
 
Jag lägger in en extra vinst, som lottas ut bland de som hinner göra alla 12 månadsUFONA klara.
 
LYCKA TILL!


5 kommentarer:

  1. Låter bra, man kanske iofs kan gardera så att man inte får sitt eget, dvs man får veta vilket nummer man själv har, så man inte väljer det?

    SvaraRadera
    Svar
    1. ok...jag har nu skrivit upp vilka nummer man har att välja på när man vinner så att man inte väljer sitt eget.

      Radera
    2. Låter jättebra! Tack för jobbet du lägger ner! :)

      Radera
  2. Blir spennende!
    Håper du har mottatt min pakke, som jeg sendte fra Norge i romjulen?

    SvaraRadera